advertise
  • تماس : ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۸۴ - ۰۹۱۷۷۳۸۹۹۸۵
  • آدرس : شیراز سه راه دالرحمه به طرف کوشک میدان بلوار نواب صفوی بعداز کوچه ۲۱ جنب فرهنگسرای لاله بزرگ گازسوز مرکزی فارس

تفاوت گازسوز کارخانه و شرکتی

برای سفارش نصب گازسوز CNG در شیراز فرم استعلام را تکمیل نمایید.

تفاوت سیستم های گازسوز

آیا بین خودرو گازسوز شرکتی و خودرو های پایه گازسوز تفاوتی هست؟ آیا گازسوز CNG کردن دستی خودرو موجب آسیب به خودرو می گردد. موتور خودرو های پایه گازسوز با دوگانه سوز تفاوتی دارند؟ آیا می توان خودرو هایی که از سوخت بنزین استفاده می کنند را به سیستم های گازسوز مجهز نمود؟
این ها همه سوالاتی هست که برای افرادی که قصد گازسوز CNG در شیراز خودرو خود را دارند ممکن است پیش بیاید. در این مقاله با تیم بزرگ گازسوز میرزایی همراه باشید تا به بررسی تفاوت های میان خودرو های گازسوز فابریک کارخانه و خودرو هایی که سیستم گازسوز CNG به صورت دستی روی آنها نصب شده است بپردازیم.

تفاوت سیستم های گازسوز | بزرگ گازسوز میرزایی

تفاوت دوگانه سوز با پایه گازسوز | بزرگ گازسوز میرزایی

تفاوت دوگانه سوز با پایه گازسوز

خودرو های دوگانه سوز معمولا بر پایه سوخت بنزین طراحی شده اند که علاوه بر ECU بنزین دارای یک ECU گاز می باشند که کار تغییر سوخت مصرفی موتور را انجام می دهد. در خودرو های دوگانه سوز در زمانی که قصد تغییر سوخت مصرفی را دارید، بایستی ECU خودرو عوض شود که این خود موجب بروز مشکلات در سیستم برق خودرو می شود. در طرف دیگر خودرو های پایه گازسوز دارای ECU هستند که سوخت گاز و بنزین را با هم مدیریت می کند.
در خودرو های پایه گازسوز خود ECU با توجه به شرایط سوخت مصرفی خودرو را تغییر می دهد و این خود باعث عدم بروز مشکلاتی که در سیستم های دوگانه سوز داشتیم می گردد.

چرا شرکت بزرگ گازسوز میرزایی

از تفاوت های دیگر خودرو های دوگانه سوز با خودرو های پایه گازسوز این است که موتور خوردو های پایه گازسوز از ابتدا در کارخانه برای سوخت گاز طراحی شده اند. موتور های پایه گازسوز یا همان گازسوز فابریک شرکتی قطعاتشان تماما برای سوخت گاز طراحی شده اند. در طراحی موتور خودرو های گازسوز فابریک یا پایه گازسوز مواردی مانند تغییر نسبت تراکم، مقاوم سازی بلوک سیلندر، سرسیلندر، تغییر در ساختار سیستم سوخت رسانی، سیستم جرقه، میل بادامک، سیستم خنک کاری، روغن کاری، جانمایی موتور، مخازن، کیت گازسوز مطابق با سوخت گازی تغییر می یابد و از ابتدا برای سوخت گاز طراحی می شوند.
شاید شنیده اید که خودرو های دوگانه سوز دارای مشکلاتی از قبیل افت توان، گشتاور، آلایندگی بالا، مشکل خنک کاری موتور  هستند، این مشکلات در خودرو های های گازسوز پایه کاملا برطرف شده است. این مورد یکی از مواردی است که اکثریت افراد را از گازسوز کردن خودرو خود منصرف می کند اما مزایایی که خودرو های گازسوز دارند شاید موجب شود شما این سیستم ها را نادیده بگیرید برای مطالعه مزایای نصب گازسوز CNG در شیراز به وبلاگ ما مراجعه کنید.
 برای سفارش کلیه خدمات سیستم های گازسوز از جمله نصب گازسوز CNG در شیراز می توانید فرم استعلام را تکمیل کنید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.


چه نوع گازسوزی بهتر است؟

امروزه با یک سری باورهای غلط درمورد گازسوز دستی در افکار عمومی رو به رو هستیم، که در این مقاله ما سعی داریم این باور های غلط را از بین ببریم. یکی از سوالات رایج در مورد گازسوز کردن خودرو این است که اما چه نوع گازسوزی بهتر است؟ کارخانه ای یا کارگاهی، به طور ساده تفاوت این دو مانند تفاوت اتومبیل کاربراتوری و انژکتوریست سیستم گاز دستی مشابه سیستم کاربراتوری و سیستم کارخانه ای مشابه سیستم انژکتوری می باشد توضیح زیادی لازم نیست مسلماً انژکتوری پیجیده تر،گرانتر ولی راندمان بالاتر وکارکردی بهتر دارد.
خب اگر اتومبیل دوگانه کارخانه دارید که هیچ اما اگر بنزین سوز دارید و قصد دوگانه کردن اون رو دارید کدام نوع بهتر است ؟ بهتر است دو گانه دستی رو انجام بدهید.

گازسوز کارخانه ای در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

دوگانه دستی در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

چرا دوگانه دستی؟

هزینه نصب اولیه قطعات بسیار کمتر نسبت به گازسوز کارخانه ای، برعکس سیستم های گازسوز کارخانه ای در صورت بروز خرابی به راحتی قابل تعمیر است و هزینه تعمیرات آن به نسبت سیستم های گازسوز کارخانه ای بسیار پایین تر است. اما سیستم های گازسوز دستی موجب کاهش قدرت و راندمان موتو خودرو می شوند. برای جلوگیری از این مورد کار هایی مانند میکسر با دهانه ونچوری(ونتوری)تنگ تر، (البته روی بنزین اثر خوبی ندارد ولی اگر مثل بیشتر رانندگان ،فقط در زمان روشن شدن دقیقه ای روی بنزین کار میکنید مهم نیست)، فیلتر هوای تمیز ، شمع ، وایر و کویل سالم موجب می شود این کاهش قدرت کمتر شود.
در نهایت پس گاز کارخونه بهتره ولی هزینش به مراتب بالاتر برای گازسوز کردن خودرو با توجه به قیمت قطعات بازار ترجیحاً دستی انجام بدهید. دریچه ی گاز سیمی، میتواند دستی گازی شود(بعلاوه ی ادونسر) کارکرد خوبی دارد دریچه ی گاز برقی،  بهتر است که کارخانه ای گازی شود تا کارکرد خوبی داشته باشد.