advertise
  • تماس : ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۸۴ - ۰۹۱۷۷۳۸۹۹۸۵
  • آدرس : شیراز سه راه دالرحمه به طرف کوشک میدان بلوار نواب صفوی بعداز کوچه ۲۱ جنب فرهنگسرای لاله بزرگ گازسوز مرکزی فارس

طرح گازسوز کردن خودرو در شیراز

کاهش هزینه های سوخت خودرو با نصب سیستم گاز سوز!
برای نصب CNG در شیراز با ما تماس بگیرید

طرح گاز سوز کردن خودرو های پیشرفته

مجموعه بزرگ گازسوز میرزایی ارائه دهنده کلیه خدمات گازسوز کردن خودرو در شیراز می باشد. یکی از طرح های این مجموعه گازسوز کردن انواع خودرو های ایرانی و خارجی با بهترین قطعات ایتالیایی و هلندی می باشد. این قطعات از استاندارد های روز دنیا بهره می برند و هیچگونه مشکلی را برای خودرو شما ایجاد نمی کنند. شرکت بزرگ گاز سوز میرزایی عدم بروز مشکلات برای خوردو شما پس از نصب سیستم CNG را تضمین می کند. سیستم های CNG علاوه بر کاهش مصرف سوخت شما که منجر به کاهش هزینه های جاری خوردو می شود موجب، کاهش ایجاد آلودگی های زیست محیطی می شود چراکه سوخت گاز نسبت به بنزین آلودگی کمتری برای محیط زیست ایجاد می کند.
برای گازسوز کردن خودرو در شیراز با اقساط ۳۶ ماهه فرم استعلام را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

طرح گازسوز کردن خودرو در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

قطعات اورجینال سیستم CNG

در فرایند نصب سیستم CNG از قطعات یدکی بسیاری مانند، قطعه تایمینگ، رگولاتور، امولاتور، دسته سیم، مخزن CNG و ... استفاده می شود. کیفیت این قطعات تاثیر بسیار چشمگیری در نتیجه نهایی تغییر سیستم سوخت رسانی دارند. اما شما و افراد دیگری که تخصصی در این زمینه ندارید از کجا متوجه کیفیت این قطعات شوید. بهترین کار سپردن خدمات نصب سیستم گازسوز خودرو به تیمی معتبر و تخصصی می باشد که مجوز رسمی فعالیت در زمینه نصب سیستم های گازسوز را دارد، می باشد. شرکت بزرگ گازسوز میرزایی مجوز رسمی فعالیت در زمینه نصب سیستم های CNG و LPG خودرو را دارد و تمامی خدمات تیم ما با ضمانت ارائه می شود. سئو محتوا بهترین مقالات در زمینه گازسوز کردن ماشین را تولید و ارائه می کند. شما می توانید با خیال راحت خدمات اجرای سیستم های گازسوز خودرو خود را به تیم ما بسپارید.

چرا خدمات خود را به شرکت بزرگ گازسوز میرزایی بسپاریم؟؟

طرح های نصب سیستم گازسوز در شرکت بزرگ گاز سوز میرزایی

طرح ملی گازسوز کردن خودرو در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی
گازسوز کردن انواع خودرو های ایرانی و خارجی در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

طرح ملی گازسوز کردن خودرو

یکی از طرح های ارائه شده در شرکت بزرگ گاز سوز میرازیی، ارائه خدمات طرح گازسوز کردن ناوگان حمل و نقل شامل، تاکسی های اینترنتی، اسنپ، تپسی، تاکسی های شخصی، آژانس ها و ... می باشد. شما می توانید برای استعلام و رزور نوبت برای گازسوز کردن خودرو در شیراز با ما تماس بگیرید.

گازسوز کردن انواع خودرو های ایرانی و خارجی در شیراز

یکی دیگر از خدمات مجموعه بزرگ گازسوز میرزایی در شیراز ارائه کلیه خدمات اجرای نسل چهارم سیستم های گازسوز (سکونشیال) انواع خودرو های ایرانی و خارجی مانند، سایپا، ایران خودرو، بهمن خوردو، کرمان موتور، پارس خودرو، Toyota، Sangyong، رنو، کیا، هیوندا و ...  با شرایط اقساطی بلند مدت می باشد.