advertise
  • تماس : ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۸۴ - ۰۹۱۷۷۳۸۹۹۸۵
  • آدرس : شیراز سه راه دالرحمه به طرف کوشک میدان بلوار نواب صفوی بعداز کوچه ۲۱ جنب فرهنگسرای لاله بزرگ گازسوز مرکزی فارس

طرح گازسوز رایگان در شیراز

برای ثبت نام گازسوز رایگان در شیراز فرم استعلام را تکمیل نمایید.

برای ثبت نام گازسوز رایگان در شیراز فرم استعلام را تکمیل نمایید.

گازسوز کردن رایگان در شیراز

یکی از خدمات شرکت گازسوز میرزایی گازسوز کردن وانت بارها و تاکسی های عمومی به صورت کاملا رایگان در شیراز می باشد. در اوایل سال ۹۹ خبر از طرحی که برای گازسوز کردن رایگان خودرو های ناوگان حمل و نقل بود منتشر شد اما اطلاعات دقیقی از اینکه کدام خودرو ها شامل طرح گازسوز کردن رایگان در شیراز می شوند منتشر نشد.
طرح گازسوز CNG رایگان در شیراز توسط مراکز معتبر سرویس گازسوز خودرو انجام می شود. شرکت بزرگ گازسوز میرزایی در شیراز نمایندگی معتبر خدمات گازسوز کردن خودرو است. طرح گازسوز کردن خودرو ها به این صورت است که در فاز اول یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودرو به سیستم گازسوز CNG مجهز می شوند، به ترتیب ابتدا ناوگان حمل و نقل عمومی شامل تاکسی ها، ون ها و وانت بار ها و در مرحله دوم خودرو های مسافربری شخصی انجام می شود. 
شرکت بزرگ گازسوز میرزایی نمایندگی منتخب در شیراز برای انجام نصب گازسوز CNG رایگان در شیراز برای تاکسی ها و وانت بار ها می باشد. شرکت ما همواره سعی داشته است که بتواند بهترین خدمات گازسوز CNG را برای همشهریان عزیز انجام دهد. در این مقاله با هم به بررسی طرح گازسوز رایگان ناوگان حمل و نقل می پردازیم.

گازسوز کردن رایگان در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

گازسوز رایگان ناوگان حمل و نقل شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

گازسوز رایگان ناوگان حمل و نقل شیراز

خودرو های عمومی در مراکز تعیین شده به صورت رایگان و با اعطا تهسیلات بلاعوض از طرف دولت، توسط سامانه برای نصب گازسوز CNG رایگان نوبت داده می شوند. امروزه بر خلاف گذشته که سیستم های گاز سوز سی ان جی موجب کاهش قدرت موتور می شوند، با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته نصب سیستم گازسوز به هیچ وجه موجب کاهش قدرت خودرو نمی گردد، دلیل آن استفاده از فناوری های به روز و جدید پیشرانه های گازی است.
دلیل اصلی اجرای طرح گازسوز کردن وانت بارها و تاکسی های عمومی به صورت کاملا رایگان در شیراز کاهش مصرف بنزین می باشد. گازسوز کردن خودرو ها می تواند بصورت میانگین موجب کاهش ۱۲ میلیون لیتر بنزین در روز شود. یکی دیگر از دلایل اجرای طرح گازسوز رایگان ایجاد فرصت های شغلی برای جامعه می باشد. با این کار حدود ۱۰ هزار فرصت شغلی برای افراد ایجاد می شود که خود عدد قابل توجهی به حساب می آید. این فرصت های شغلی در زمینه های صنعتی، کارگاهی و خدماتی ایجاد شده اند.

چرا شرکت بزرگ گازسوز میرزایی

ثبت نام گازسوز رایگان | بزرگ گازسوز میرزایی

ثبت نام گازسوز رایگان در شیراز

برای ثبت نام گازسوز رایگان بایستی با ما تماس بگیرید یا به صفحه استعلام سایت بزرگ گازسوز میرزایی مراجعه کنید و فرم استعلام را تکمیل کنید. پس از ثبت نام بر اساس زمان ثبت نام به شما نوبت داده می شود و شما باید در زمان تعیین شده در مرکز مورد نظر حاضر شوید. برای اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت برای گازسوز کردن وانت بارها و تاکسی های عمومی به صورت کاملا رایگان در شهر شیراز می توانید فرم استعلام را در وبسایت گازسوز میرزایی تکمیل کنید، تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت فرم استعلام را تکمیل نمایید.


شرکت بزرگ گازسوز میرزایی

چه خودروهایی شامل طرح گاز سوز رایگان می شوند؟

یکی از مشکلاتی که اجرای این طرح داشت این بود که در برخی از نقاط کشور هنوز از خودرو های قدیمی در ناوگان شهری استفاده می شود که امکان گازسوز CNG کردن آنها با استفاده از فناوری های جدید امکان پذیر نبود. به این منظور شرکت سوخت ایران اقدام به گذاشتن فیلتری برای کاهش خودرو های فرسوده از ناوگان شهری کرد. خودرو هایی با عمر بیش از ۲۰ سال شامل این طرح نمی باشند.

کارگاه گازسوز خودرو شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

مرکز گازسوز رایگان در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

مرکز گازسوز رایگان در شیراز

شرکت بزرگ گازسوز میرزایی با بهره بردن از علم روز و تکنولوژی های جدید نصب سیستم گازسوز CNG خودرو به عنوان نماینده رسمی گازسوز کردن خودرو ها در این طرح در شهر شیراز انتخاب شده است. کلیه خدمات شرکت ما با استفاده از برترین افراد متخصص در این زمینه و با بهره بردن از دانش و فناوری های روز انجام می شود. تیم ما همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و به این منظور همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت برای همشهریان عزیز در شیراز داشته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام گازسوز رایگان در شیراز با ما تماس حاصل فرمایید.