advertise
  • تماس : ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۸۴ - ۰۹۱۷۷۳۸۹۹۸۵
  • آدرس : شیراز سه راه دالرحمه به طرف کوشک میدان بلوار نواب صفوی بعداز کوچه ۲۱ جنب فرهنگسرای لاله بزرگ گازسوز مرکزی فارس

بزرگ گازسوز میرزایی

برای رزرو نوبت نصب سیستم های گازسوز با ما تماس بگیرید.

آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو‌های مسافربر اینترنتی

قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران، از آغاز ثبت نام دوگانه سوز کردن خودرو‌های مسافربر اینترنتی، سواری کرایه های بین شهری و سرویس مدارس خبر داد. اکنون ۲۵۳ کارگاه مجاز در سراسر کشور روزانه هزار خودرو را دوگانه سوز می‌کنند که در صورت استقبال، این ظرفیت قابل افزایش تا روزانه دو هزار خودرو خواهد بود.
وی همچنین افزود: همه خودرو‌هایی که بصورت تاکسی اینترنتی (نظیر تپسی و اسنپ) زیر نظر سامانه‌های وزارت کشور فعالیت می‌کنند و همچنین مسافربر‌های بین شهری و روستایی و سرویس مدارس، به شرط داشتن معاینه فنی معتبر می‌توانند با پرداخت یک چهارم هزینه تبدیل (در حدود دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) خودروی خود را تبدیل کنند و بقیه هزینه تبدیل، بر اساس مصوبه هیئت دولت توسط وزارت نفت تامین خواهد شد.
قاسمی همچنین گفت: در مرحله نخست این طرح که مصوبه هیئت دولت بود ۲۲۰ هزار خودروی عمومی برای دوگانه سوز کردن ثبت نام کردند که ۱۱۰ هزار خودروی مشمول و مجاز، برای طی عملیات دوگانه سوز شدن به کارگاه‌های مجاز بصورت رایگان معرفی شدند، اما در مرحله بعدی که دربرگیرنده خودرو‌های مسافربر اینترنتی و سرویس مدارس است، یک چهارم هزینه از متقاضیان دریافت می‌شود.

| بزرگ گازسوز میرزایی

چرا شرکت بزرگ گازسوز میرزایی

مرکز گازسوز رایگان در شیراز

شرکت بزرگ گازسوز میرزایی با بهره بردن از علم روز و تکنولوژی های جدید نصب سیستم گازسوز CNG در شیراز خودرو به عنوان نماینده رسمی گازسوز کردن خودرو ها در این طرح در شهر شیراز انتخاب شده است. کلیه خدمات شرکت ما با استفاده از برترین افراد متخصص در این زمینه و با بهره بردن از دانش و فناوری های روز انجام می شود. تیم ما همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است و به این منظور همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با نازلترین قیمت برای همشهریان عزیز در شیراز داشته است. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام گازسوز رایگان در شیراز با ما تماس حاصل فرمایید.

| بزرگ گازسوز میرزایی