advertise
  • تماس : ۰۷۱۳۲۲۸۷۷۸۴ - ۰۹۱۷۷۳۸۹۹۸۵
  • آدرس : شیراز سه راه دالرحمه به طرف کوشک میدان بلوار نواب صفوی بعداز کوچه ۲۱ جنب فرهنگسرای لاله بزرگ گازسوز مرکزی فارس

نصب گازسوز CNG در شیراز

برای سفارش نصب گازسوز CNG در شیراز فرم استعلام را تکمیل نمایید.

برای سفارش نصب گازسوز CNG در شیراز فرم استعلام را تکمیل نمایید.

گازسوز CNG شیراز

یکی از جدید ترین سیستم های سوخت رسانی خودرو ها که امروزه در کشور عزیزمان ایران نیز بسیار رایج شده است. استفادهاز سیستم های سوخت رسانی گازی می باشد. سیستم های سوخت رسانی گازی به سه دسته CNG، LPG و ANG تقسیم می شوند که هر یک مزایا و معایب خودشان را دارند. نصب گازسوز CNG در شیراز امروزه بیشتر از سیستم های دیگر گازسوز رایج می باشد. سیستم گازسوز CNG شیراز به دلیل مزایایی که در ادامه به آنها می پردازیم، بسیار رایج تر از گازسوز LPG و ANG است. یکی از خدمات شرکت بزرگ گازسوز میرزایی نصب سیستم گازسوز CNG در شیراز می باشد. 

نصب گازسوز CNG در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

بزرگ گازسوز مرکزی شیراز

گاز CNG چیست؟

گاز سی ان جی سوختی است که به جای بنزین و گازوییل در وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد. گاز سی ان جی بوسیله فشرده سازی گاز طبیعی بصورت خام تولید می شوند. فشرده سازی گاز سی ان جی به اندازه ی ۱ درصد حجم اشغال شده توسط گاز طبیعی می باشد. از گاز CNG هم در وسایل نقلیه ای با استفاده ترکیبی از سوخت بنزین و گازسوز سی ان جی در شیراز و هم در خودرو هایی با موتور CNG سوز که به این موتور ها OEM می گویند مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از گاز CNG برای سوخت وسایل نقلیه اغلب در کشور های ایران، پاکستان، آرژانتین، هند و برزیل رایج می باشد. در میان این همه کشور ایران بیشترین تعداد خودرو گاز سی ان جی سوز را در دنیا در اختیار دارد. انرژی گاز CNG ۴۲ درصد گاز LPG و ۲۵ درصد گازوییل می باشد.

چرا شرکت گازسوز میرزایی؟

مزایا و معایب سیستم گازسوز CNG

مزایای سیستم گازسوز CNG

مزیت اصلی گازسوز CNG در شیراز کاهش کلی هزینه های مصرف سوخت می باشد. در طی سالهای اخیر با افزایش قیمت بنزین گروه بیشتری از مردم رو به استفاده از سیستم های گاز سوز خودرو برای کاهش هزینه مصرف سوخت خود نموده اند. هزینه مصرف سوخت گاز CNG حدود تنها حدود ۵۰ درصد هزینه مصرف بنزین می باشد. مزیت بعدی گازسوز CNG کاهش آلودگی تولید شده است، خودرو هایی که از گاز CNG بعنوان سوخت استفاده می کنند نسبت به خودرو های دیگر آلودگی بسیار کمتری تولید می کنند و به سلامت محیط زیست کمک می کنند.
این مورد برای شهر های پر جمعیتی مانند تهران و شیراز بسیار مهم است، گازسوزCNG در شیراز امروزه به دلیل فواید ذکر شده بسیار رواج پیدا کرده است. جدید ترین مقالات در این زمینه را تیم سئو محتوا تولید و عرضه می کند. مزیت دیگر استفاده از گاز CNG به عنوان سوخت مصرفی وسایل نقلیه روند تولید راحت تر و به صرفه تر گاز CNG می باشد، بنابراین بنزین بیشتری برای استفاده واحد های صنعتی که از اهمیت بالایی برخوردار هستند، در دسترس می باشد.
برای سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید فرم استعلام را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.


معایب سیستم گازسوز CNG

خودرو هایی که سیستم گازسوز CNG بر روی آنها نصب می شوند یک سری معایب نسبت به خودرو های بنزینی دارند، اما جای نگرانی نیست با ما در این مقاله همراه باشید تا در ادامه به بررسی راهکار هایی جهت رفع معایب سیستم گازسوز خودرو در شیراز که شرکت ما از آنها برای کاهش معایب سیستم گازسوز CNG خودرو در شیراز استفاده می کند بپردازیم.
عیب اصلی گاز CNG نسبت به بنزین خشک کارکردن آن است که موجب آسیب رسیدن و وارد شدن فشار به سوپاپ ها و سرسیلندر می گردد. این فشار وارده بر قطعات داخلی موتور موجب کاهش عمر مفید این قطعات می گردد. خودرو های دوگانه سوز نسبت به خودرو های بنزینی افت فشار حدود ۲۰ درصدی دارند که موجب مشکلاتی نظیر کاهش قدرت و گشتاور خودرو، خاموش شدن ماشین، گاز خوردن بیشتر، کاهش قدرت خودرو موجب عدم امکان استفاده از کولر نیز می شود. عیب دیگر گاز سوز CNG کردن خودرو استهلاک بالای قطعات و وارد شدن فشار به ماشین است که موجب زود به زود خراب شدن خودرو می گردد.

راهکار های کاهش معایب گاز CNG خودرو

شرکت بزرگ گازسوز میرزایی با استفاده از راهکار های نوین مطابق با دانش روز توانسته است که در جهت کاهش معایب خودرو های گازسوز قدم های بزرگی بردارد. یکی از راهکار های کاهش معایب گازسوز CNG کردن اضافه کردن عملیات حرارتی روی قطعه خام سرسیلند است که موجب افزایش استحکام سرسیلندر می شود.
برای رفع مشکل سوپاپ ها به دلیل خشک بودن گاز CNG می توان از سامانه هیدرولیکی محرک سوپاپ ها استفاده کرد. همچنین برای خوردگی سرسیلندر باید از ضد یخ هایی که افزودنی هایی بر پایه مواد آلی دارند استفاده نمود. یکی دیگر از مشکلات بسیار رایج در خودرو های CNG سوختن واشر سر سیلندر می باشد که به دو روش قابل حل است، روش اول تقویت سر سیلندر و روش دوم تقویت سیستم خنک سازی خودرو و افزایش توان دفع حرارت سر سیلندر می باشد.

خودرو CNG شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

قیمت نصب گازسوز CNG در شیراز | بزرگ گازسوز میرزایی

نتیجه گیری

سیستم سوخت رسانی CNG خودرو نیز مانند هر چیز دیگری مزایا و معایب خود را دارد، شما بایستی با توجه به شرایط و استفاده ای که از خودرو خود دارید تصمیم بگیرید. اگر تصمیم به نصب گازسوز CNG در شیراز داشتید، باید توجه داشته باشید که ماشین خود را به دست مجموعه ای معتبر بسپارید زیرا در صورت عدم نصب صحیح سیستم سوخت رسانی CNG خودرو خطرات وحشتناکی ممکن است رخ دهد که خسارات مالی و جانی در پی داشته باشد. شرکت ما با مجوز رسمی کلیه خدمات نصب سیستم گازسوز CNG در شیراز را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر، اطلاع از قیمت نصب گازسوز CNG در شیراز می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.